Proiecte
Erasmus+
2020 | ERASMUS + | 2020-1-DE03-KA229-077334_2 | #BeGreen 5F : Friendly Fair Food for Future | Obiectivul este realizarea unei metodologii menită a-i ajuta pe elevi și profesori să conștientizeze necesitatea unei schimbări sustenabile legate de producția și consumul de alimente. |
2019 | ERASMUS + | 2019-1-RO01-KA101-061940 | BULLYING!“"O ȘCOALA MAI BUNĂ ESTE O ȘCOALĂ FĂRĂ | |
2017 | ERASMUS + | 2017-1-RO01-KA102-03 5835 | Profesionişti în alimentaţie publică prin stagii de practică europene | Participanţii vor fi 28 de elevi de la domeniul de pregătire: alimentaţie publică, calificarea ospătar (chelner) vânzător în unităţi de alimentaţie publică |
2015 | ERASMUS + | 2015-1-DE03-KA219-013748_3 | "Leaving home, coming home: A project to make students aware of migration problems in our countries“ | Înțelegerea fenomenului de migrație;Îmbogăţirea şi dezvoltarea identităţii elevilor participanți ca cetăţeni europeni; Dezvoltarea respectului reciproc și acceptarea diversității culturale; Dezvoltare personală |
2014 | ERASMUS + | 2014-1-RO01- KA102-001041 | DEZVOLTAREA COMPETENȚELOR PENTRU TURISMUL VIITORULUI | Obiectivul general al proiectului este dezvoltarea competenţelor de organizare şi prestare a activităţilor în unităţi hoteliere, pentru elevii de la domeniul turism şi alimentaţie, în scopul facilitării tranziţiei acestora de la şcoală la viaţa activă prezentă, dar și pe termen lung. |
2012
|
LEONARDO PARTENERIAT |
LLP-LdV/PAR/2012/ RO/004 |
Internship Network: A Path to Intercultural and Vocational Competences |
DE/RO /TR/HU/SI Obiectivul este să creeze un ghid pentru elevii din școlile participante care să prezinte companiile care vor oferi stagii de practică pentru elevii străini. |
2011
|
Comenius Parteneriat Multilateral |
11-PM-806-BC-FR |
The Wealth of Health, Taste and Culture |
FR/RO/E/PL/LI/TR Scopul proiectului nostru este să promoveze un stil de viaţă sanătos printre adolescenţi şi să facă cunoscut patrimoniul cultural din diferite zone europene. |
2009
|
LEONARDO VETPRO |
LLP-LdV/VETPRO/ 2009/RO/035 |
Sã fim competitivi în Europa! |
Stargard Szczeciński, Polonia Posibilitatea dezvoltării profesionale pentru 6 cadre didactice care predau marketingul afacerilor - dezvoltarea competenţelor cadrelor didactice în domeniul predării şi evaluării competenţelor tehnice specifice ale elevilor legate de analiza oportunităţilor de marketing în scopul iniţierii şi dezvoltării unor afaceri competitive. |
2009
|
LEONARDO IVT
|
LLP-LdV/IVT/ 2009/RO/032 |
Sã fim competitivi în Europa! |
Stargard Szczeciński, Polonia Posibilitatea formării şi dezvoltării competenţelor tehnice specifice de analiză a oportunităţilor de marketing pentru 14 elevi de la specializările economic, turism şi administrativ, din cadrul colegiului , în scopul iniţierii şi dezvoltării unor afaceri competitive într-un mediu concurenţial european. |
2009
|
LEONARDO PARTENERIAT |
LLP-LdV/PAR/ 2009/RO/031 |
The Cross-Curricular Tool – An Innovative Technique in Vet Teaching and Learning |
RO/BG/TK/CZ Crearea unui instrument european de învăţare şi predare pentru dezvoltarea competenţelor antreprenoriale ale viitorilor oameni de afaceri cu ajutorul unui ghid creat de către profesori şi elevi de la specializarea economic din cele 4 ţări partenere. |
2006
|
LEONARDO IVT
|
RO/2006/PL97108/E |
Competenţe profesionale în domeniul alimentaţiei publice la nivel european pentru integrarea pe piaţa muncii |
Limoges, Franta Formarea de competenţe în pregătirea de specialitate impuse de standardele de calitate europeană care le va facilita integrarea pe piaţa muncii, prin practica activă desfăşurată în spaţiile laboratoarelor şcoală şi unităţi cu amenajări şi dotări complexe , de ultimă generaţie corespunzătoare noilor cerinţe europene. |
2005-2008
|
SOCRATES Comenius 1 Proiect de dezvoltare şcolară |
05-PD-39-BC-GR |
Investigation about the Situation of Women in Technical – Professional Education
|
Grecia, România, Austria, Italia, Spania Pentru elevi: înţelegerea importanţei egalităţii între sexe în viaţa profesională şi personală. Pentru profesori: conştientizarea efectelor negative ale discriminării între sexe asupra elevilor; Pentru şcoală: formularea, comunicarea şi aplicarea principiilor şcolii incluzive în viziune europeană; Pentru comunitatea locală: întărirea colaborării pentru diminuarea discriminării de gen. |
Parteneriate
2011 - 2012 | Parteneriat bilateral cu „Ecole de Commerce Aimme Stitelmann”, Geneva, Elvetia | “Mobilitatea profesională pe piaţa europeană a muncii” | Incurajarea cooperarii europene, a unui schimb de informaţii specifice domeniului economic care să contribuie la dezvoltarea profesională şi personală a elevilor. Romania, Elvetia |
2009 - 2011 | Parteneriat international | Dezvoltarea de mecanisme transnaţionale de lupta împotriva traficului de persoane din România şi Bulgaria, EU ref. Ip402030 | •Promovarea şi dezvoltarea de bune practici privind protecţia victimelor traficului de persoane.•Promovarea şi dezvoltarea unei coordonări, colaborări şi înţelegeri reciproce între instituţiile de aplicare a legii, alte autorităţi naţionale şi organismele aferente ale Uniunii Europene.Obiective: Scopul proiectului este de a crea un mediu de siguranţă pe ambele părţi ale Dunării printr-un efort comun împotriva riscurilor traficului de persoane în noul context de integrare a României şi Bulgariei în Uniunea Europeană |
2008- prezent | Parteneriat bilateral cu Franta - finanţat de Consiliul regional Limousin, derulat in parteneriat cu liceul „Jean Monnet”- Limoges, Franţa | Classe Internationale | În funcţie de rezultatele şcolare obţinute, participanţilor le este oferită oportunitatea de a continua studiile la un nivel superior în domeniul hotelăriei şi restauraţiei pentru încă un an de stagiu.Clasa internaţională oferă elevilor români posibilitatea de a participa la un an de stagiu de formare profesională în Franţa, alături de elevi polonezi, spanioli, tunisieni şi de alte naţionalităţi. În fiecare an şcolar se efectuază recrutarea, de către o comisie mixtă de profesori francezi şi români, a viitorilor elevi ai clasei internaţionale dintre absolvenţii de liceu rută directă şi/sau rută progresivă în domeniul turism şi alimentaţie.Romania, Franta |