Marţi, Martie 19, 2024
   
Text Size

Proiecte

Erasmus+

2020 ERASMUS + 2020-1-DE03-KA229-077334_2 #BeGreen 5F : Friendly Fair Food for Future Obiectivul este realizarea unei metodologii menită a-i ajuta pe elevi și profesori să conștientizeze necesitatea unei schimbări sustenabile legate de producția și consumul de alimente.
2019 ERASMUS + 2019-1-RO01-KA101-061940 BULLYING!“"O ȘCOALA MAI BUNĂ ESTE O ȘCOALĂ FĂRĂ

Participanții vor fi 18 profesori ai Colegiului Economic “Ion Ghica”, din Bacău, adică aproximativ 35% din numărul profesorilor diriginți și 20% din numărul total de cadre didactice.

2017 ERASMUS + 2017-1-RO01-KA102-03 5835 Profesionişti în alimentaţie publică prin stagii de practică europene Participanţii vor fi 28 de elevi de la domeniul de pregătire: alimentaţie publică, calificarea ospătar (chelner) vânzător în unităţi de alimentaţie publică
2015 ERASMUS + 2015-1-DE03-KA219-013748_3 "Leaving home, coming home: A project to make students aware of migration problems in our countries“ Înțelegerea fenomenului de migrație;Îmbogăţirea şi dezvoltarea identităţii elevilor participanți  ca cetăţeni europeni; Dezvoltarea respectului reciproc și acceptarea diversității culturale; Dezvoltare personală
2014 ERASMUS + 2014-1-RO01- KA102-001041 DEZVOLTAREA COMPETENȚELOR PENTRU TURISMUL VIITORULUI Obiectivul general  al proiectului este dezvoltarea competenţelor de organizare şi prestare a activităţilor în unităţi hoteliere,  pentru elevii de la domeniul turism şi alimentaţie,  în scopul facilitării tranziţiei acestora de la şcoală la viaţa activă prezentă, dar și pe termen lung.

2012

 

 

LEONARDO

PARTENERIAT

LLP-LdV/PAR/2012/

RO/004

Internship Network: A Path to Intercultural and Vocational Competences

DE/RO /TR/HU/SI

Obiectivul este să creeze un ghid pentru elevii din școlile participante care să prezinte companiile care vor oferi stagii de practică pentru elevii străini.

2011

 

 

Comenius

Parteneriat Multilateral

11-PM-806-BC-FR

The Wealth of Health, Taste and Culture

FR/RO/E/PL/LI/TR

Scopul proiectului nostru este să promoveze un stil de viaţă sanătos printre adolescenţi şi să facă cunoscut patrimoniul cultural din diferite zone europene.

2009

 

 

 

LEONARDO

VETPRO

LLP-LdV/VETPRO/ 2009/RO/035

Sã fim competitivi în Europa!

Stargard Szczeciński, Polonia

Posibilitatea dezvoltării profesionale pentru 6 cadre didactice care predau marketingul afacerilor - dezvoltarea competenţelor cadrelor didactice în domeniul predării şi evaluării competenţelor tehnice specifice  ale elevilor legate de analiza oportunităţilor de marketing  în scopul iniţierii şi dezvoltării unor afaceri competitive.

2009

 

 

 

LEONARDO

IVT

 

 

LLP-LdV/IVT/ 2009/RO/032

Sã fim competitivi în Europa!

Stargard Szczeciński, Polonia

Posibilitatea formării şi dezvoltării competenţelor tehnice specifice de analiză a oportunităţilor de marketing pentru 14 elevi de la specializările  economic, turism şi administrativ, din cadrul colegiului ,  în scopul iniţierii şi dezvoltării unor afaceri competitive într-un mediu concurenţial european.

2009

 

 

 

LEONARDO

PARTENERIAT

LLP-LdV/PAR/

2009/RO/031

The Cross-Curricular Tool – An Innovative Technique in Vet Teaching and Learning

RO/BG/TK/CZ

Crearea unui instrument european de învăţare şi predare pentru dezvoltarea  competenţelor antreprenoriale ale viitorilor oameni de afaceri cu ajutorul unui ghid creat de către profesori şi elevi de la specializarea economic din cele 4 ţări partenere.

2006

 

 

 

LEONARDO

IVT

 

 

RO/2006/PL97108/E

Competenţe profesionale în domeniul alimentaţiei publice la nivel european pentru integrarea pe piaţa muncii

Limoges, Franta

Formarea de competenţe în pregătirea de specialitate impuse de standardele de calitate  europeană care le va facilita integrarea pe piaţa muncii, prin practica activă desfăşurată în spaţiile laboratoarelor şcoală şi unităţi cu amenajări şi dotări complexe , de ultimă generaţie corespunzătoare noilor cerinţe europene.

2005-2008

 

 

 

SOCRATES Comenius 1

Proiect de dezvoltare şcolară

05-PD-39-BC-GR

Investigation about the Situation of Women in Technical – Professional Education

 

Grecia, România, Austria, Italia, Spania

Pentru elevi: înţelegerea importanţei egalităţii între sexe în viaţa profesională şi personală. Pentru profesori:  conştientizarea efectelor negative ale discriminării între sexe asupra elevilor; Pentru şcoală: formularea, comunicarea şi aplicarea principiilor şcolii incluzive în viziune europeană; Pentru comunitatea locală: întărirea colaborării pentru diminuarea discriminării de gen.

Date contact

Colegiul Economic "Ion Ghica" Bacau

str. 9 Mai nr. 104, Tel. 0234 510 435, colegiul_ec_bc@yahoo.com

Login Form